söndag 7 februari 2010

Varför du behöver guld och hur man fixar guld i World of Warcraft

Liksom i den verkliga världen, World of Warcraft är en plats där pengar är allt. Som en hängiven spelare av World of Warcraft, kan du ha insett nu att guld är avgörande för din karaktär ska ha. Det här spelet handlar inte bara om utjämning upp eller döda monster eller få nya vänner, men det handlar också om att tjäna pengar på din karaktär att använda.

I World of Warcraft guld är mycket viktigt eftersom du kommer att använda den till nästan vad som helst i spelet. För att träna din karaktär måste du guld att betala för utbildning avgift. Du behöver också guld för att lära sig nya färdigheter för din karaktär. Guld är också behövs i spelet för att du ska köpa föremål som kommer att göra din karaktär starkare och tuffare, som att köpa vapen som gör mer skada, och rustningar som ger bättre försvar.

Guld kommer det att innebära att din karaktär nivå snabbare och även hjälpa dig buffs som gör din karaktär starkare.

Så, hur kan du få tag på guld på World of Warcraft lätt?

Nåväl, det finns i stort sett massor av strategier, som kan få dig guldet du behöver snabbare och effektivare.

Till att börja med försöka få ditt yrke så tidigt som möjligt i spelet. Det rekommenderas starkt att du ska börja med att samla yrket. Genom att ha ett yrke redan tidigt kommer du ha en stor fördel eftersom du kommer att kunna nivå upp ditt yrke liksom du nivå upp din karaktär. För insamling yrke, är det starkt rekommenderat att du går för gruvdrift eller flås. Herbalism är också lönsamt. Det fantastiska med insamlingen yrke är att det inte kostar guld för att nivå upp. Och kommer du att kunna sälja de saker man samlat på guld, som kommer att förse dig med en stadig inkomst.

Till skillnad från andra MMORPG, World of Warcraft erbjuder gott om belöningar för att slutföra uppdrag. Genom att fylla quests i World of Warcraft, kommer du att kunna tjäna EXP samt guld. Du kommer också få en chans att få tag på ovanliga poster som en belöning för att göra och slutföra uppdrag, som du kan sälja på Auction House eller använda för att göra din karaktär starkare.

Det fina med att göra quests är att det kan ge dig EXP som gör din karaktär nivå upp och vid samma tid, få dig att göra guld. Varje gång du öppnar en ny zon, ta så mycket uppdrag som du kan. Många tar bara några minuter att genomföra och det ger stora belöningar.

I World of Warcraft, göra guld är egentligen inte ett problem. I de flesta fall ligger problemet med utgifterna Spree att de flesta spelare gör när de vill något. Om din karaktär är endast mellan nivåerna 1 till 40, behöver du inte köpa några redskap. Questing ger dig alla de redskap du behöver om din karaktär är bara låg nivå. Du bör också undvika att köpa förtrollande för ditt objekt. Om du kan göra det själv, så gör det. Om inte kan du be hög planade spelare att förtrolla dina objekt för dig. De kan göra det gratis eller till ett mycket lägre pris.

Dessa är några av de saker som du kan göra för att få guld i World of Warcraft. Som ni kan se, göra guld i detta spel är inte så svårt att göra. Allt du behöver är lite tålamod och du blir belönad vackert.